Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару здійснюється лише з письмово заповненою заявкою на повернення товару, в якій вказується реквізити для повернення коштів у форматі IBAN. Витрати транспортні послуги оплачуються із боку покупця. Якщо у Вас Виникли питання зв'яжіться з нами 0 (800) 33-20-92
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.